zondag 29 maart 2009

Ex K3 Kathleen Aerts: 'ik wilde eerlijk zijn tegenover Karen Damen en Kristel Verbeke'

Kathleen Aerts voelt zich 'weer echt vrij' door haar beslissing om K3 te verlaten. Dat vertelt de blonde zangeres deze week in het Belgische blad Dag Allemaal.

"Als ik nog langer Kathleen van K3 blijf, zou ik mezelf moeten forceren. En dat zou niet eerlijk zijn tegenover mezelf, het publiek en ook niet tegenover Karen Damen en Kristel."

De 30-jarige Kathleen kondigde dinsdag aan de meidengroep voor kinderen na tien jaar te verlaten. Haar collega's Karen Damen en Kristel Verbeke gaan door.

Kathleen vertelt dat haar beslissing gevoed is door haar drang alles uit haar leven te halen. "Ik ben altijd de meest avontuurlijke geweest van de drie", gelooft ze. "En ik kreeg steeds meer het gevoel dat ik mijn vleugels uit moet slaan. Iets nieuws doen, verre reizen maken."

Dat ze een goedlopende en goedbetaalde zangcarrière opgeeft voor een onzekere toekomst, zit sexy goodlooking Kathleen, die nog niet precies weet wat ze na K3 gaat doen, niet dwars.

"Weet je, vier jaar geleden is mijn papa heel plots gestorven en toen heb ik enkele harde levenslessen geleerd", zegt ze. "En een ervan is dat geld niet het allerbelangrijkste is en dat we niet eindeloos de tijd krijgen om iets van ons leven te maken."

De vertrouwde K3-formatie met Kathleen, Karen Damen en Kristel is in Nederland voor het laatst te zien op het Studio 100 Zomerfestival. Dat evenement vindt op 27 en 28 juni plaats in Ahoy in Rotterdam.

De andere twee K3-leden, Karen Damen en Kristel Verbeke, hebben aangekondigd gewoon door te gaan met K3. Details zijn nog niet bekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten